Verfpalet aangepast 940_260.JPG

Overzicht over je spullen:

bijvoorbeeld:

  • Samen aan de slag om je eetkamertafel in een zodanige staat  te krijgen dat er weer aan gegeten kan worden.
  • Samen aan het werk om je kledingkast weer om te toveren tot een kast waarin alleen de kleren zitten die je daadwerkelijk wilt dragen en waar je blij van wordt.
  • Samen je kelderkast onderhanden nemen, zodat daar alleen nog de voorraden staan die nog niet over de datum zijn, en je kast zo indelen dat je gemakkelijk bij de spullen kunt die je dagelijks nodig hebt


Orde en overzicht in je administratie

bijvoorbeeld:

  • Uitzoeken van de stapel poststukken die steeds hoger wordt en waarvan je niet meer weet of er belangrijke stukken tussenzitten
  • Je steeds verder uitdijende archief weer terugbrengen tot de zaken die essentieel zijn en bewaard moeten blijven
  • Ontdekken hoe je op een handige manier overzicht houdt in de dagelijkse stroom papier die via je brievenbus je huis binnenkomt


Grip op je taken

bijvoorbeeld:

  • Elke dag een lege inbox - ja het is mogelijk! :-)
  • Keuzes maken; wat is belangrijk en wat zijn tijdvreters die je alleen maar energie kosten

Mijn werkwijze

Intakegesprek

De eerste afspraak is een intakegesprek. Dit vindt plaats bij jou thuis. In dit gesprek nemen we je huidige situatie door en kijken we samen naar je wensen. Ik zal je vertellen over mijn werkwijze en wat ik voor je kan doen. Vervolgens stellen we samen een concreet en voor jou haalbaar stappenplan op om tot de gewenste situatie te komen. Je gezinssituatie en je persoonlijke en evt. fysieke situatie worden hierin meegenomen

Vervolgafspraak

  • Afhankelijk van jouw wensen spreken we een of meerdere vervolgafspraken af. Per afspraak hanteer ik als richtlijn 3 - 6 uur. In overleg zijn andere tijden mogelijk.
  • Je hebt steeds de mogelijkheid om per uur af te spreken, of je kiest voor een pakket. 

Kies je pakket

Kennismakingspakket

  • Onze eerste 3 uur samen opruimen voor 135 euro (incl. btw)
  • voor evt. vervolguren betaal je mijn normale uurtarief van 50 euro per uur
  • inbegrepen: direct meenemen van alles wat wegkan (max. 3 verhuisdozen), ik zorg voor afgifte bij de kringloopwinkel
  • we spreken vooraf af om samen 3 uur aan de slag te gaan, de factuur krijg je na afloop

'Aan de slag met opruimen' pakket

  • 6 uur voor 255 euro (incl. btw)
  • voor evt. vervolguren betaal je 45 euro per uur
  • inbegrepen: direct meenemen van alles wat wegkan, waarbij ik zonodig een gerichte goede nieuwe bestemming zoek voor spullen die hergebruikt kunnen worden
  • je betaalt vooraf en ik lever mijn inzet volgens afspraak 

'Intensief opruimen' pakket 

  • 9 uur voor 360 euro (incl. btw)
  • voor evt. vervolguren betaal je 45 euro per uur
  • inbegrepen: direct meenemen van alles wat wegkan, waarbij ik zonodig een gerichte goede nieuwe bestemming zoek voor spullen die hergebruikt kunnen worden
  • je betaalt vooraf en ik lever mijn inzet volgens afspraak