Bosanemoon aangepast 940_260.JPG
Hieronder vind je de tarieven die gelden voor 2020.

Bij het tarief is inbegrepen:

  • het intakegesprek, indien er in elk geval één vervolgafspraak plaatsvindt*;
  • reiskosten tot 25 km (enkele reis), daarboven 19 cent per kilometer;
  • kleine organizingmaterialen;
  • Wegbrengen van de spullen die wegkunnen, zo mogelijk naar een plek waar ze hergebruikt kunnen worden.

*Zonder vervolgafspraak factureer ik je voor dit gesprek € 25 euro (incl. btw). 

PGB-houders met een indicatie voor ‘begeleiding’ kunnen de kosten voor professional organizing uit het PGB-budget bekostigen. Voor meer informatie hierover kun je met mij contact opnemen, of raadpleeg de websites van Per Saldo, het CIZ of de Sociale Verzekerings Bank. Btw is niet van toepassing op een PGB.


Particulieren

Voor persoonlijke hulp bij het opruimen betaal je € 50 per uur (incl. btw).

Je kunt ook een van onderstaande pakketten kiezen (alle genoemde prijzen zijn inclusief btw):

Kennismakingspakket
  • 3 uur samen opruimen en begeleiding voor € 135;
  • voor evt. vervolguren betaal je mijn normale uurtarief van € 50 per uur;
  • ik neem direct alles mee wat weg kan (max. 3 verhuisdozen) en breng het naar de kringloopwinkel;
  • de factuur krijg je na afloop van de 3 uren.
'Aan de slag met opruimen' pakket
  • 6 uur samen opruimen en begeleiding voor € 255;
  • voor evt. vervolguren betaal je € 45 per uur;
  • ik neem direct alles mee wat weg kan, waarbij ik gericht een goede bestemming zoek voor spullen die hergebruikt kunnen worden;
  • je betaalt vooraf.
'Intensief opruimen' pakket 
  • 9 uur samen opruimen en begeleiding voor € 360;
  • voor evt. vervolguren betaal je € 45 per uur;
  • ik neem direct alles mee wat weg kan, waarbij ik gericht een goede bestemming zoek voor spullen die hergebruikt kunnen worden;
  • je betaalt vooraf.


Bedrijven

Voor bedrijven hanteer ik een uurtarief van € 65 excl. 21% btw.